Одне слово про 2020 рік: YouTube, Netflix та інші бренди відповідають на запитання від Twitter

7 грудня 2020, 17:46
Читать новость на русском

На офіційному акаунті Twitter з'явилося запитання: "Яким одним словом можна описати 2020 рік?". Публікація зібрала величезну кількість коментарів з відповідями від звичайних користувачів, а також від всесвітньо відомих брендів. Серед них – Netflix, Lego, Microsoft, YouTube та інші.

Розваги 24 пропонують переглянути, які слова підібрали відомі бренди, щоб описати 2020 рік.

Читайте також: Неочікувані досягнення та крихітні перемоги, які ми здобули у 2020 році

Netflix: "Чомууууууу?"


Windows: "Видалити"


Microsoft Edge: "404"


MsDonald's: "Скривився"


Adobe: "Ctrl + Z"


Call of Duty: "ГУЛАГ"


Zoom: "Нестабільний"


YouTube: "Скасувати підписку"


IBM: "01110011 01101011 01101001 01110000"


Viber: "Без звуку"


Lego: "Ой"


Grammarly: "Редагувати"


Pandora: "Пропустити"


Xiaomi: "Перезавантажити"


Opera: "Розчавлений"


Messenger: "Не надіслано"