Топ-7 шалених рішень, які привели великих бізнесменів до успіху
Джерело:
NVУспіх у бізнесі залежить не лише від зусиль, але й від вміння ризикувати та ухвалювати сміливі рішення. Це доводить фантастичні історії успіху відомих бізнесменів, які побудували цілі корпорації з нуля.
Спільні риси всіх людей, про яких мовитиметься нижче – інтуїція і схильність до обґрунтованого ризику.
Дивіться також Як підвищити шанси на виграш у блекджеку: чат GPT вибовтав всі секрети
Саме ці якості є надзвичайно важливими і їм неможливо навчитися у бізнес-школах. Але їх можна і потрібно розвивати в собі кожному, хто мріє досягти успіху.
Генрі Форд зробив ставку на людей
Великий Генрі Форд прославився не тільки революцією в галузі особистого автотранспорту, а також знаменитою цитатою:
Будь-який колір автомобіля гарний, якщо цей колір – чорний.
Однак Форд відомий не лише як винахідник, але й як видатний менеджер. На початку XX століття він подвоїв зарплату робітників, скоротивши їхній робочий день на годину. Це значно збільшило їхню продуктивність.
Це мало успіх з кількох причин:
- Він різко знизив плинність кадрів, скоротив витрати на навчання і зберіг найкращих працівників.
- PR-вплив був украй позитивним. Кількість прогулів знизилася, тому що у працівників з'явилася реальна причина залишитися на роботі.
- Якість кадрового резерву значно поліпшилася.
Багато економістів вважають, що в глобальній перспективі завдяки таким рішенням з'явився новий середній клас, який дійсно міг дозволити собі автомобілі Ford.
Далекоглядний Стів Джобс
Без Стіва Джобса, який завжди був готовий ризикувати, цей перелік не був би повним. До виходу iPod на ринок у 2001 році, музичні аксесуари, зокрема навушники, зазвичай були темними, сірими або чорними. Джобс вирішив змінити це і зробив акцент на однаковості в дизайні iPod: білий корпус, захисна піна, дроти і, звісно, білі навушники.
Таким чином, iPod став першим музичним плеєром з білими навушниками. Навіть якщо ви не бачили плеєр, який ховався в кишені користувача, ви впізнавали його як iPod. Пізніше Apple запустила цілу рекламну кампанію, присвячену білим навушникам до iPod. Багато з цього неперевершеного дизайну збереглося й досі, у популярних iPhone, які користуються великим успіхом.
Білі iPod стали революцією / Фото Unsplash
"Хід конем" Роберта Тейлора
Про неординарний кар'єрний хід винахідника рідкого мила Роберта Тейлора не розповідають у бізнес-школах. А дарма! На початку 1970-х років рідке мило було практично невідомою продукцією, і єдиним виробником була маленька компанія Minnetonka, яка належала Роберту Тейлору.
Споживачам сподобалось рідке мило, і Тейлор вирішив вийти на національний ринок. Ця ідея привернула увагу великих гравців, які швидко створили аналогічні продукти з агресивним маркетингом. Тейлор розумів, що його невелику компанію майже гарантовано розчавлять сильні конкуренти. Тож він вирішив... придбати всі пластикові насоси (диспенсери) в країні.
Роберт Тейлор і рідке мило / Фото з Вікіпедії
Він витратив 12 мільйонів доларів, що було більше, ніж вартість його компанії, на придбання всіх пластикових насосів, які використовувалися для видавання мила з пляшок. Таким чином конкуренти залишилися без диспенсерів.
У підсумку Тейлор захопив значну частину ринку і, в кінцевому підсумку, був викуплений компанією Colgate Palmolive, що принесло йому значний прибуток.