Спільні риси всіх людей, про яких мовитиметься нижче – інтуїція і схильність до обґрунтованого ризику.

Дивіться також Як підвищити шанси на виграш у блекджеку: чат GPT вибовтав всі секрети

Саме ці якості є надзвичайно важливими і їм неможливо навчитися у бізнес-школах. Але їх можна і потрібно розвивати в собі кожному, хто мріє досягти успіху.

Генрі Форд зробив ставку на людей

Великий Генрі Форд прославився не тільки революцією в галузі особистого автотранспорту, а також знаменитою цитатою:

Будь-який колір автомобіля гарний, якщо цей колір – чорний.

Однак Форд відомий не лише як винахідник, але й як видатний менеджер. На початку XX століття він подвоїв зарплату робітників, скоротивши їхній робочий день на годину. Це значно збільшило їхню продуктивність.

Це мало успіх з кількох причин:

  • Він різко знизив плинність кадрів, скоротив витрати на навчання і зберіг найкращих працівників.
  • PR-вплив був украй позитивним. Кількість прогулів знизилася, тому що у працівників з'явилася реальна причина залишитися на роботі.
  • Якість кадрового резерву значно поліпшилася.

Багато економістів вважають, що в глобальній перспективі завдяки таким рішенням з'явився новий середній клас, який дійсно міг дозволити собі автомобілі Ford.


Генрі Форд / Фото "Вікіпедія"

Далекоглядний Стів Джобс

Без Стіва Джобса, який завжди був готовий ризикувати, цей перелік не був би повним. До виходу iPod на ринок у 2001 році, музичні аксесуари, зокрема навушники, зазвичай були темними, сірими або чорними. Джобс вирішив змінити це і зробив акцент на однаковості в дизайні iPod: білий корпус, захисна піна, дроти і, звісно, білі навушники.

Таким чином, iPod став першим музичним плеєром з білими навушниками. Навіть якщо ви не бачили плеєр, який ховався в кишені користувача, ви впізнавали його як iPod. Пізніше Apple запустила цілу рекламну кампанію, присвячену білим навушникам до iPod. Багато з цього неперевершеного дизайну збереглося й досі, у популярних iPhone, які користуються великим успіхом.


Білі iPod стали революцією / Фото Unsplash

"Хід конем" Роберта Тейлора

Про неординарний кар'єрний хід винахідника рідкого мила Роберта Тейлора не розповідають у бізнес-школах. А дарма! На початку 1970-х років рідке мило було практично невідомою продукцією, і єдиним виробником була маленька компанія Minnetonka, яка належала Роберту Тейлору.

Споживачам сподобалось рідке мило, і Тейлор вирішив вийти на національний ринок. Ця ідея привернула увагу великих гравців, які швидко створили аналогічні продукти з агресивним маркетингом. Тейлор розумів, що його невелику компанію майже гарантовано розчавлять сильні конкуренти. Тож він вирішив... придбати всі пластикові насоси (диспенсери) в країні.


Роберт Тейлор і рідке мило / Фото з Вікіпедії

Він витратив 12 мільйонів доларів, що було більше, ніж вартість його компанії, на придбання всіх пластикових насосів, які використовувалися для видавання мила з пляшок. Таким чином конкуренти залишилися без диспенсерів.

У підсумку Тейлор захопив значну частину ринку і, в кінцевому підсумку, був викуплений компанією Colgate Palmolive, що принесло йому значний прибуток.