Річ у тім, що компанія оштрафувала співробітника на 56 єн (0,49 долара) за те, що він затримав потяг на 1 хвилину. Тепер він вимагає 2,2 мільйона єн (19 407 доларів) відшкодування за таке несправедливе рішення.

Цікаво Гемблінг у світі геймерів: у яких відеоіграх з'являються азартні розваги

Деталі пригоди

Все почалося з того, що чоловік помилився й доправив порожній потяг не на ту платформу. Його мав замінити інший машиніст. Усвідомивши свою помилку, він поспішив на потрібну платформу, однак передачу було затримано на 2 хвилини. Це призвело до хвилинної затримки відправлення поїзда.

Спершу JR West виписала штраф у розмірі 85 єн (0,75 долара). Тоді водій вирішив звернутися до інспекції з трудових норм Окаями. В результаті, компанія знизила штраф до 56 єн (0,49 долара). Проте співробітника "знижка" не влаштувала. Він стверджував, що затримка не викликала фактичного порушення розкладу та скарг пасажирів.

Вам сподобається У США поліцейські годину наздоганяли свиню: вони думали, що це чупакабра

У березні 2021 року машиніст направив позов до районного суду Окаяма з вимогою про відшкодування моральних збитків. Наразі він очікує на рішення.