У 2005 році на нього вже одягали презерватив – під час Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом. У такий спосіб влада хотіла привернути увагу до профілактики поширення цього захворювання.
Читайте також "Брак поваги": у Каталонії нудисти скаржаться, бо на їхні пляжі ходять багато одягнутих
Все це – реклама серіалу від Netflix
Натомість цього разу – це вже ідея Netflix. 21 вересня на цій платформі вийшов четвертий та завершальний сезон британського серіалу "Статеве виховання". У його основі – життя й проблеми учнів середньої школи містечка Мурдейл. Тож творці серіалу вирішили оригінально прорекламувати його.
"Статеве виховання" від Netflix наполегливо працює над маркетингом у Буенос-Айресі, Аргентина. Вони роблять все, аби уникнути жорсткої конкуренції,
– підкреслили у ЗМІ.
Варто зазначити, що цей 67-метровий обеліск було зведено у 1936 році з нагоди 400-ї річниці заснування міста. Саме на тому місці колись вперше вивісили аргентинський прапор. Побудували цей монумент за досить короткі терміни – всього за 4 тижні.
Як реагують у мережі
У соцмережах бурхливо відреагували на такий крок Netflix. Більшість захоплені нестандартною ідеєю, але є й користувачі, які її критикують. "Уявіть, що ви турист і можете сфотографуватися з обеліском лише у цей день, і це ***** там", – мовиться в одному з коментарів. Відповіли йому досить саркастично: "Уявіть собі. Так, уявіть собі презерватив. О Боже мій. Настав кінець світу".
- Та це ж геніальний маркетинг;
- Ого, так кумедно;
- Жахливий сезон;
Коротко про новий сезон "Статевого виховання"
У четвертому сезоні глядачі побачать продовження історії Отіса Мілберна. Хлопець спробує стати незалежним від своєї матері, відомої сексологині Джин. Водночас він не припиняє нелегальну практику консультування однолітків у питаннях, що стосуються статевого життя. Не без допомоги Мейв, звісно.
Новий сезон "Статевого виховання", трейлер: дивіться відео