Розваги 24 за підтримки Cosmolot розповідають про правила гри та можливі варіанти ставок у крепсі.

Це цікаво Найбільш високооплачувана посада у казино: хто такий піт-бос та чим він займається

Що таке крепс

Крепс або гра у кості – це знаменита азартна гра з шестигранними кубиками. Мета гравців – вгадати кількість очок, які випадуть на кубиках після чергового кидка або серії кидків. У крепс одночасно можуть грати доволі багато учасників.

Основи гри залежать від виду крепсу. Їх є кілька, і вони відрізняються своїми особливостями:

  • Приватний крепс – найпростіший варіант гри. Для нього потрібні лише кубики та двоє або більше гравців. Найчастіше у нього грають у колах любителів поза межами казино.
  • Банківський крепс, для якого використовують спеціально розграфлений стіл для ставок, схожий на більярдний. У грі бере участь круп'є, що приймає ставки в усіх учасників.
  • Нью-Йоркський крепс – найбільш вигідна версія гри для казино, адже воно вираховує 5% на свою користь від кожної виграшної чи програшної ставки.
  • Відкритий крепс, в якому гравці можуть закладатися на результат, не лише з казино, а й між собою.

Правила гри


У крепс грають за спеціальним столом / Фото Camp Craig Allen

Правила традиційного крепсу є доволі простими. Гра проходить у два етапи – Come Out Roll (перший кидок) та Point Roll (гра після встановлення поінту). Насамперед гравець (стрілок) кидає два кубики. Те, що вони покажуть, визначає наступні дії.

Найкращий для нього варіант — коли сумарна кількість очок складає 7 або 11. У такому випадку стрілок одразу ж виграє, і може кинути кубики ще раз. Якщо ж випадає 2, 3 або 12 очок, гравець навпаки програє, а право на кидання кубиків переходить до наступного учасника.

Після отримання будь-якого з цих результатів, раунд закінчується. Виграні ставки виплачують, а програні забирають зі столу. Після цього все розпочинається знову.

Більше про інші ігри Результат поєднання карт і китайського доміно: як грати в Пай Гоу покер

Але найцікавіше, коли кубики показують 4, 5, 6, 8 чи 9. Тоді отримане число стає поінтом, і починається другий етап гри. У ньому стрілок кидає кубики, доки знову не отримає свій поінт або ж 7. Якщо випадає його число – він виграє, а якщо він отримує 7 — програє.

Ставки


Ставки у крепсі / Фото Pexels

У крепсі є чимало варіантів ставок для різних раундів. Зокрема, для першого етапу Come Out Roll доступні лише дві з них:

  • Pass Line – ставка на те, що стрілок отримає 7 або 11, і виграє;
  • Don't Pass Line – ставка на те, що йому випаде 2, 3 або 12, і він програє.

Якщо у раунді визначається поінт, і розпочинається етап Point Roll, зроблені на початку гри ставки зберігаються. Але тоді ставка Pass Line програє, коли кубики показують 7, а Don't Pass Line програє, коли випадає число-поінт.

Крім того, етап Point Roll пропонує зробити чимало інших ставок на довгострокову перспективу, тобто до кінцевого результату гри:

  • Call – ставка на те, що на кубиках випаде 7 або 11;
  • Don't Call – ставка на те, що Call не станеться;
  • Win – ставка на перемогу стрілка;
  • Lose – ставка на його програш;
  • Hard Ways – ставка на дубль (два однакових числа на кубиках);
  • Big Six – ставка на те, що перед 7 випаде 6;
  • Big Eight – ставка на те, що перед останнім кидком буде 8.

Також спостерігачі можуть робити ставки і на результат кожного окремого кидка цього етапу – на точне число або діапазон.

Дивіться також Чортове колесо або що потрібно знати про рулетку – найбільш визнаний символ казино